Η PayPal, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα των ψηφιακών συνδιαλλαγών, σχεδόν 25 χρόνια μετά την ίδρυση της, προχώρησε σε μερικό rebranding της εταιρικής της ταυτότητας. Το νέο λογότυπο που σχεδιάστηκε από την Pentagram, είναι πιο απλό και μινιμαλιστικό, με στόχο να ξεχωρίσει η εταιρεία από τους ανταγωνιστές της στον κόσμο του fintech.
Το νέο λογότυπο απομακρύνεται από τις προηγούμενες εκδοχές του, οι οποίες χρησιμοποιούσαν κεκλιμένες γραμμές και δύο αποχρώσεις του μπλε. Τώρα, γίνεται χρήση μιας πιο μίνιμαλ γραμματοσειράς ,σε μαύρο χρώμα , η οποία σύμφωνα με την εταιρεία δεν θα συγχέεται με άλλες πλατφόρμες πληρωμών που βασίζονται στο παραδοσιακό μπλε χρώμα.
Εκτός από το κύριο λογότυπο, η PayPal διατήρησε το διάσημο “P” ως μέρος της εταιρικής της ταυότητας , αλλά το επανασχεδίασε για να έχει καθαρότερες γραμμές και περισσότερη αντίθεση στους μπλε τόνους. Παράλληλα, η νέα γραμματοσειρά, που ονομάζεται PayPal Pro, προσδίδει μοντέρνα και καθαρή αισθητική, ενώ ενσωματώνει χαρακτηριστικά που την καθιστούν εύκολα αναγνώσιμη και λειτουργική σε κάθε μέσο.
Η χρωματική παλέτα του PayPal ανανεώθηκε, με την απάλειψη του κίτρινου και την ενίσχυση των μπλε αποχρώσεων που συμβολίζουν το ψηφιακό και σύγχρονο προφίλ της εταιρείας
Με αυτή τη νέα ταυτότητα, η εταιρεία εστιάζει στο να παραμείνει επίκαιρη σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα, ενώ παράλληλα αποφεύγει την περίπλοκη πολυπλοκότητα που συχνά συνοδεύει τις ψηφιακές πλατφόρμες. Η νέα εμφάνιση θα συνοδεύσει και μια σειρά νέων προϊόντων, όπως μια νέα χρεωστική κάρτα και άλλα εταιρικά προϊόντα που θα λανσαριστούν στο άμεσο μέλλον.
Η Pentagram, σε στενή συνεργασία με την ομάδα της PayPal, υπό τον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο Diego Scotti και τον Chief Marketing Officer Geoff Seeley, φρόντισε να διασφαλίσει ότι η νέα σχεδιαστική κατεύθυνση ευθυγραμμίζεται με τους μακροπρόθεσμους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας, προάγοντας ένα φιλικότερο και πιο προσαρμοστικό προφίλ.